CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Hamburgerkillen... Och alla hjärtans dag - såklart!

Kategori: Allmänt

Idag är det den stora komersiella jippo-dagen för er som inte vet det. Tänkte ifall att någon hade missat det. Inte? Ja okejdå. Skitsamma. Vi kör ändå.
Träffade en lustig typ på jobbet idag. En snygg kille faktiskt. Antingen så drev han med mig, eller så kände han faktiskt mig. Jag kände då inte honom.
Han frågade om jag skulle supa ikväll och hur det var nu för tiden.. Jävla en alltså. Jag vart minst sagt förvirrad och förvånad. Jag brukar ändå komma ihåg människor. Nåväl vem du nu än är så vill jag veta vafan du heter! OBS OBS!
Är ju inte så lätt att komma ihåg en människa egentligen. "Jag köpte en hamburgare här en gång" ...... ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH JA fan just det. Det är ju DU. Hamburgerkillen. Vi som bara säljer en hampis i månaden.
Wierd. Jag kan fan inte släppa detta. Sjukt jobbigt.

Min morgon och egentligen hela dagen har varit riktigt bra :)
Fick sova med en fin människa och slapp "grulla" imorse för att jag var så jävla ensam. För det är jag ju egentligen inte. Om men det känns som det titt som tätt. Mest tätt. Grulla är alltså ett ord för att gråt-pulla. Lite som grunka, som då är gråt-runka xD Sjukt kul. Jag skrattade ihjäl mig. Mycket blir sagt och gjort på jobbet. Å de är ju bara awesome.

Nåväl mina söta små hjärtan... Nu ska fröken Plektrum ta och lägga sig så hon orkar upp imorrn till jobbet. Eftersom det är det enda jag gör. Jobbar alltså. Hinner inte med något känns det som. Jag bara jobbar å jobbar å jobbar å jobbar. Å är i piteå.. Galet. GALET!
Gå i frid.


Här är en random-bild på en Ponny som jag ritade en gång.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: