CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

haxxangirl_girlgirl_89_sweet

Kategori: Allmänt

Jag vart så jävla förbannad på piss OKQjävla fitt8 idag så jag höll på att brinna upp i -30 grader.
Pumpjäveln funkade ju absolut inte när jag skulle tanka. Eftersom jag vägrar att kliva upp en minut tidigare än vad jag måste göra för att tanka. Jag var tvungen att åka 4 mil för att tanka i Älvsbyn. Nåväl jag fick mig mat och en trevlig halvkväll med världens bästa vän, Johanna :)

Innan det så var jag med Cammeplutten och jag skriver som jag skrev på facebook.
"Camilla har just berättat om sin traumatiska barndom om hur hon gick runt kvarteret med en socka i ett koppel för att visa att hon kunde klara av att ha en hund för sin mamma.. Hahahaha"

Jag kan inte annat än dö av skratt.

 

Nåväl nu ska jag gå å sova eftersom det är jobb som gäller imorrn. Å dessutom så får jag träffa Andreas efter jobbet :)

Fred, Frid och Fläsk.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: