CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Hej jag är en förvirrad tjej som skriver hej.

Kategori: Allmänt

Killar... Förstår sig NÅGON JÄVEL I DEN HÄR VÄRLDEN PÅ DOM?!?
Seriöst? Så fantastiska. Så otroligt fina. Så JÄVLA DUMMA I SKALLEN. så egoistiska och elaka. så underbara.

Varför kan du inte bara acceptera mig för MIG?
Varför förnekar du att du kallade mig för patetisk den där kvällen?
Varför kan du inte försöka framföra saker på ett lämpligt sätt?
Varför störde du dig så otroligt mycket?
Varför bad du mig gå den där morgonen?
Varför sa du att du tyckte om mig så mycket?
Varför kan du inte försöka att förstå?
Varför lyssnar du inte?
Varför avbryter du mig?
Varför glädjs du inte över min lycka?
Varför ska du såra mig?
Varför ska vi såra varandra?


Varför kan du inte stampa lite till på mitt hjärta så det går i tusen miljoner bitar?
Helt allvarligt, du dödar mig. Och ändå så gör du mig så otroligt jävla lycklig och gladast i världen där emellan.
För jag är så sjukt len och nojigast i världen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: