CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Om man aldrig har några planer så blir man ALDRIG besviken.

Kategori: Allmänt

För då finns det inget hopp.
Nåväl idag har jag faktiskt mot alla odds planer. Jag ska jobba (en helt okej plan egentligen) sen ska jag till Piteå och prata. Vi får se om det ger något och leder någon vart. Förhoppningsvis så kommer det att ge massor. Men jag tvivlar, i vanlig ordning. Kan lika gärna sluta precis som igår egentligen. Att jag går ut genom dörren. Egentligen kanske man skulle sluta dalta å hålla på med sånt. Men jag kan inte. Det ska daltas å vajnas å helvete. Nåväl jag hoppas det blir asbra. Utan förväntningar så hoppas jag på det alltså.

Igår så vart det btw en massa shopping. Ett par ASSNYGGA skor rikare, en blå t-shirt rikare och en skinnjacka rikare vart jag :D Så jävla fint! Tröstshopping när den är som bäst. Att man nu inte har några pengar kvar skiter jag egentligen blanka fan i. Jag får ju lön snart igen så.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: