CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Hej jag lever än.

Kategori: Allmänt

Jag har bara varit på vift ett tag. Har varit med Antefjante och hos Johanna.
I helgen så firade vi Johannas Andreas som fyller 30 idag. Massa trevligt. Jag drack sprit och var en jävla ninja. Dagen efter hade jag seriöst träningsvärk. Helt galen. Kan vara för att jag och j gjorde nå jävla stunts som vi inte hade klarat i nyktert tillstånd. Eventuellt och kanske.
Bakismat käkades med A i form av porterstek (hos kerstin) och pizza (i öjebyn) å de var gott i munnen. Vi tjillade och åkte lite bil även. Har även jobbat lite, men inte så mycket. Lagom skulle man kunna säga faktiskt.
Awesome bakisknull också. Oj skrev jag de där? Ja det gjorde jag.

Har sovit över hos Johanna nån dag i veckan, minns inte vilken. Somnade dock på soffan å sen smygla jag mig i sängen och funderade om hon skulle bli arg. Det vart hon inte. Hon bjöd på pannkaka när jag vaknade <3 Världens bästa vän alltså :D Sådant har jag aldrig fått av NÅGON. Jag vart seriöst glad :D
Seeeeeeen har jag ju som vanligt sovit i pto. Å det är ju mysigt.

Har även badat med Jullan på PHB. Sjukt kul dag med lilltjollan :)

(Här skulle jag vilja lägga ut en bild på en sjukt snygg kille, men jag gör det inte, för han skulle säkert bli arg.)
Jag väljer en annan bild istället.

Ser han inte ut som den här "awesome-smileyn" ?

Jag fortsätter texten här.
Jag har hittat en lägenhet någonstans i Sverige som jag inte säger vart eftersom jag är så jävla hemlig å tisseltasslande. I alla fall så tänker jag tacka ja till den. Mest för att det är ekonomiskt hållbart. Men jag har inte sett nån planlösning eller så. MEEEEEEN hur hemskt kan det vara tänker jag? Kan ju inte vara värre än hos Grå helt ärligt. Det blir nog bra i vilket fall som helst.


Nu skiter jag fan i om han blir arg eller inte. Han är snygg och söt (OCH KOLLA HAN HAR JEANSSKJORTA PÅ SIG <3333). Å så äre med den saken :)

Fred och Kärlek.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: