CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Hej panikångest.

Kategori: Allmänt

Du är inte efterlängtad. Jag klarar mig bra utan. Tackar som frågar. Men seriöst, idag är verkligen allt åt helvete. Jävlat allt. Jag vet inte ens varför. Kanske för att jag fastnade med bilen. Kanske för att jag är sjuuuuukt trött. Men att kippa efter andan och tro att man seriöst håller på att dö är fan inte kul. Att bara lägga sig ner på marken och vänta tills det är över. Att det känns som att hjärtat stannar och försvinner från sin plats i bröstet, samtidigt som det slår hårdast i världen med en skvätt av kniv som vrider om lagom skönt. Vem fan vill vara med om sådant? Att bara gråta floder av tårar och inte egentligen förstå vad som är fel. Det är åt helvete. Panikångest är åt helvete.
Jävla skitdag jag hatar dig. Nu går jag och lägger mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: