CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Nu orkar jag inte vara bitter mer.

Kategori: Allmänt

Har varit halvbitter hela dagen. Vart kräkless på vintern, bara halkigt å jävligt när man ska köra bil. Sen var det snöröken from HELL alltså. såg fan ÅSSIT!
Sen fick jag jobba över. Sen hade jag glömt mina grejer. Sen hade det hänt något för någon så jag inte kunde vara med denne pga det å det sög fan BALLE.
Sen har jag ont i armarna efter att ha lastat av hundratjugomiljoner ölbackar och ramlösaflaskor.

MEN det positiva med detta är ju att det snart är sommar. att det inte var snörök när jag körde hem. att jag fick lite övertid. att jag kunde fara hem och göra nått vettigt, typ äta mat.
OCH att jag säkert fick fetare biceps och triceps :D å de vill jag ju ha. orka vara klen liksom.

sen så måste jag ju bara meddela att det verkar som att folk inte har nått liv. räcker det inte med att kolla in min blogg EN gång om dagen? Varför 234990+21 gånger? Jag tycker väl att det är lite knepigt. Men det kanske bara är jag ;D
Det roliga är att jag har fler besökare när jag INTE har bloggat på länge. Intressant.

Nåväl. Frid och Kärlek till er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: