CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

70 år.

Kategori: Allmänt

Idag tänkte jag nog åka och hälsa på min farbror som har fyllt 70 år förra lördagen. Tänk er att få bli så gammal. Kanske inte är så ovanligt men tänk så länge till man får leva! Hoppas bara att man får vara frisk och ung, Men om man ser på hur min släkt är nu på äldre dagar så kanske det inte är så troligt. Alla har sina krämpor. Vilket är väldigt synd eftersom dom alla är hur bra som helst.

Igår var jag ute och åkte bil med pappa och surrade. Mitt i natten, utan mål och bara glida omkring ;) Väldigt fint och jag tycker verkligen om att få åka ut med honom. Man vet inte när det inte går längre. Och det är roligt att han orkar hålla sig på benen än.

Blir även att träffa Sylvia och Krister en sväng gissar jag på. Släktingar som är upp från Södertälje som jag inte träffat sedan 99. Helt galet. Sjukt kul är det att dom är här.
Nu ska jag borsta gaddarna så jag får ett vinnande leende ;) HEJ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: