CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Lilla vännen ha aldrig förhoppningar.

Kategori: Allmänt

Du kommer bara bli sårad och besviken. Å det gör så jävla jävla ont. Du kommer få lära dig att det är ingen idé att hoppas på att saker ska lösa sig. Det går alltid åt helvete. Du måste ha förargat någon där uppe. Eller så förtjänar du kanske inte bättre helt enkelt.

Helt ärligt hur fan kan det vara så svårt att få det att funka med en människa? Jag blir alltid ensam kvar. Inte nu för att detta var seriöst på riktigt (vad jag vet) men ändå. Jag känner mig snuvad på lyckan. Jag kan inte behålla någon. Jag tror att det är mig det är fel på. Är jag en så krävande människa? Ingen i hela världen vill ha mig.
Fyfan. Så pissigt. åååååh vad jag tyckte om honom. helt jävla sjukt. galet mycket. Och jag känner mig så patetisk som ens blir ledsen. Men ja det var hans val. Jag hoppas att han blir lycklig nu.

Kommentarer

  • Malin säger:

    du kommer alltid behålla mig, och jag kommer alltid älska dig mer än möjligt i all framtid.

    2012-03-27 | 23:37:28

Kommentera inlägget här: