CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Helg mitt i veckan.

Kategori: Allmänt

Nu har jag haft min helg, mitt i veckan dessutom. Riktigt skönt om jag får säga det själv.
Har ju (såklart) varit med Robert. Min "all time favorite" så att säga. I Glommers, där vi egentligen inte har gjort så mycket. Varit ute lite. Sett lite film. Varit med varandra och givetvis ätit mat i stora mängder och långa längder.
 
Idag har vi varit i Skellefteå en sväng där vi åt mat (surprise!) med Roberts föräldrar och träffade hans bror Sven. Maten var god och satt bra i magen eftersom vi glömde äta lunch! (hemskt!!!!!)
Frukosten åt vi ute idag, tomatsoppa från igår och bröd. Riktigt gott i truten och det kommer vi nog göra fler gånger.
Och jag sa även NEJ till att Robert skulle äta pizza. Duktiga jag.
 
Vi åkte spark jättefort också. Nästan lite obehagligt fort. Mest eftersom jag inte kan styra och mest för att man inte kan bromsa så himla bra. Jättekul var det och jag skrattade jättemycket.
 
Nu är jag hemma i pissjävlaäckelluleå igen och det suger ju i vanlig ordning. Men inte så mycket att göra åt. Jobbet kallar imorrn och då är det bara att pallra sig dit. Men snart är även jag ledig lite längre (hoppas jag). Vilket jag såklart ser fram emot.
Hoppas även på att få träffa min favorit snart igen.
Här är ett vackert kollage från imorse när vi åt frukost ute vid elden. Jättemysigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: