CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Tom och tommare.

Kategori: Allmänt

Jag känner mig rätt tom. Tom i själen och tom på ord. Inget spännande händer egentligen i mitt liv. MEN det kommer att hända nått spännande. På måndag morgon åker jag och Robert till Stockholm där vi ska spendera några dagar tillsammans, vara kulturella och gå på museum osv.

Annars så har jag faktiskt sökt ett nytt jobb idag, och jag måste få säga FYFAN SÅ DUKTIG JAG ÄR! Det har tagit mig över ett år typ. Å nu känns det så himla bra. Jag är även ledig nu i över en vecka. Underbart skönt! Är julbord på lördag med jobbet åsså kommer mitt hjärta hit :)

Alltså. Saker man kan längta till!

-Julbord
-Robert kommer på lördag
-Första advent (julpynt å mys)
-Lussekatter och glöggmys
-Stockholm
-Komma hem igen
-Besked om nytt jobb?
-Säga upp mig

:D

Annars så har jag då tamigfan målat mina naglar idag! Helt otrolig känsla då jag inte har haft det sen förra julen... Skumt. Lila med glitter på.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: