CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Alla får vara med!

Kategori: Allmänt

En random bild som inte alls har med texten att göra. Däremot så tycker jag att den är ganska fin och jag har tagit den själv :)
 
 
Självklart Magg 120% så får du vara med och träna med oss! :D Ju fler desto bättre. Som man brukar säga. Vi kanske skulle dra på oss de snabba skorna och dra ut och springa i skogen innan det kommer fem meter snö? Vad sägs om det?

Men okej. Nu har jag fått direktiv av högre makter att det är roliga saker man ska blogga om. Jag har ju aldrig varit någon skribent men prata kan jag göra, och mer än gärna dessutom.

I alla fall.. Lördagen närmar sig med stormsteg och det känns lite som en milstolpe i livet. Högskoleprovet ska skrivas för första gången och jag känner väl lite som så att allt kommer att gå åt helvete (matte-delen, eftersom jag inte har räknat matte sedan ettan på gymnasiet) läs/skrivdelen känns väl lite mer säker eftersom jag inte är helt bakom flötet och har spelat massa quiz på senaste ;) förlorar mest men det överlever man ju. Livet är ju trots allt inte en tävling..

Annars blir det tvätt och kanske lite häng i helgen, trots jobb på söndag. Men ett kort pass så det ska jag väl överleva förhoppningsvis.
Å nu är det mindre än två månader till jul. Jag känner att det rycker i julpyntarfingrarna. hohohooho

Puss världen och speciellt Robert.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: