CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Högskoleprovet . 13

Kategori: Allmänt

Ja då har jag gjort en sak i mitt liv som jag aldrig har gjort tidigare. Högskoleprovet... tadaaa. Kan börja med att meddela att jag inte har räknat matte sedan ettan på gymnasiet, vilket är 4-5 år sedan. SEN har jag aspergers och är dum i huvudet så jag kan inte koncentrera mig mer än 3 minuter. MEN trots allt detta så gick det väl "bra" i jämförelse med min illusion om att allt bara skulle gå åt helvete och 0p. Men ja helt okej nöjd med antalet rätta svar och sen så får man ju se om man fick 2,0 eller ej haha.
Nöjd med att jag satt hela tiden och nöjd med att jag hann titta på alla frågor om män jag chansade på exakt alla matteuppgifter.

Annars då? Jotack trött i vanlig ordning. Hungrig i magen och önskar att jag fick äta sådan mat som min favorit Robert äter (kanske i just denna stund?) Plankstek med älgkött. nom nom. Men det gör jag ju inte.
Idag är det mitt kusinbarns födelsedag så grattis säger vi till honom. Och 13 år sedan min farmor dog. Världens bästa farmor som gjorde världens bästa köttbullar och som alltid bjöd på glass :D Jag tänker lite som så om döden : Kan man inte leva med någon längre så får man helt enkelt leva för dom. Det känns fint och det går lite lättare att leva med tex saknad efter en person.

Nä nu ni jävlar ska jag gå och äta kött som pappa har lagat. göttigt! Puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: