CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

...och sedan gick allt åt helvete.

Kategori: Allmänt

Jag sätter näven emot hjärtat o känner slagen mot handen är pulsen är för svag? Nej, för fan, begrav den där tanken man är ju ung o frisk fåglarna dom sjunger visst. Måste acceptera att ibland är vissa stunder piss har fått mitt hjärta krossat o kanske krossat några o gått igenom regn o rusk som har kostat tårar det kan jag konstatera men det är ingen konst att leva man kanske missar några chanser men det kommer flera har levt i motgång, har levt i tvärtom har alltid nöjt mig med mindre än vad jag bett om har aldrig gapat efter mer än vad jag har behövt men vissa minnen sitter kvar tills den dagen jag dör ingenting kan sänka mig nu för det vi hade då är inget jag kan tänka mig nu o jag hoppas det finns något som kan skänka mig tur för det jag har får inte glida mig ur händerna nu, så bah "Kom då" tills jag inte pallar mer o vi kan låtsas att det regnar tills nåt faller ner jag säger aldrig mer, jag säger aldrig mer de är ingen annans fel, att jag stöter på problem men nu blir de inga fler.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: