CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Drömjobbet är ledigt!

Kategori: Allmänt

Idag så kollade jag runt efter feta jobb. Hipps vipps så hittar jag mitt drömjobb! :D
Skyddsvakt på RFN! Ska lätt söka så är min dröm om att få köpa hus i Bredsel ett steg närmare. Kanske. Eventuellt. Jag har ju inte riktigt vad som krävs kanske, men jag är faktiskt BÄST på att lära mig! Åh jag vill ha det så mycket! Gode Gud ge mig jobbet! Amen.

Annars så går jag mest och drömmer om att köpa hus och ha massa miljoner som jag kan köpa inredning för. Jag gillar att drömma, det får dagarna att gå fortare.
Och på tal om att gå fort så var jag ute och spatserade idag på en kvällspromenad, vilket var väldigt skönt. Men ensamt tyvärr. Men det ger en tid att fundera på livets alla gåtor, tex hur det känns att bli skjuten. Sådant tjaffs ni vet.

Nåväl nu ska jag väl försöka få lite sömn och krama kuddarna för dom luktar karl :D klockan ringer kl 04.00... KUL.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: