CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Maränger, glass och en massa mat!

Kategori:

I helgen (så har som alla säkert redan vet) Robert varit här (och är här än.) å det innebär kort och gott en jävla massa mat. (tänk lite som på kurdiskt vis. - MAT!)
Vi har ätit älgfärs med pasta, dagobert, chinopsmat i happis, american pancakes, nu gör vi maränger och glass. Snart pizza! Har mest ätit ute med de är ju göttigt de med. Om jag nu skulle få för mig att fortsätta vara med Robert så skulle det innebära att jag kommer bli asfet, eller ja.... Fetare än vad jag redan är. ;)

Vi har även ägnat oss åt olika aktiviteter så som teknikens hus, Ikea i happis, punka på bilen i Kalix, däckbyte i Kalix och massa annat kul å inte lika kul.

Nu är karlN hungrig så nu måste jag fara. Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: