CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Jag ber om ursäkt!

Kategori: Allmänt

Jag kollade in min blogg från mobilen imorse där vid kl 4 eftersom jag var i så sjukt god tid till jobbet, eftersom jag körde 100 på 90-väg. Nu kommer SÄPO och tar mig. FAAAAN.
Nåväl jag bläddrade ner till inlägget "Sperma eller Honung" och såg att jag hade ju fått helfestliga kommentarer, som jag helt har missat, eftersom jag aldrig är in på bloggen i princip. (Dessa uppdateringar typ en gång om dagen är bara tillfälliga och säkert inget jag kommer att fortsätta med, men kanske ändå? Vem vet?)
I ALLA FALL så undrade Malin vad jag själv hade valt.

Och kort å gott så hade jag valt sperma. Hellre svid än kladd måste jag hålla fast vid. Honungen känns så sjukt trögflytande, lite som sirap och det vore ju inte så trevligt att marinera sina ögon i. Sen så sperma, det känns liksom som det vore lättare att få ut ur ögona. Sen så gillar jag inte sådan extremt kladd som honung. Men jag tar ju i ärlighetens namn "såsen i handen" som dom brukar säga.... ni vet, dom som förstår sig.

Nåväl det är mitt svar på frågeställningen. Jag skulle gärna ta emot fler kommentarer till de inlägget. Ni hittar det HÄR!


Nu tänkte jag fixa lite julklappar, gå på toaletten och sedan måla lite. Jag har sjukt många ideer till några tavlor. Tror dom kan bli bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: